söndag 14 mars 2010

Viktiga frågor i valet

Ett av dagens seminarier jag deltagit på var - Viktiga valfrågor med Helene O och Erik U.

Huvudbudskapet för mig blev under detta seminarium blev
- Vilken fråga vill du att väljarna ska ha i huvudet i min kommun när de går till vallokalen i september?

Jag vill att de ska tänka på tre saker:
- Valfrihet
- Kunskap
och jag vill att de ska se möjligheterna för ett bättre Hallstahammar!

Tänker de på någon av dessa tre sakerna så tänker de förhoppningsvis på mig och lägger sin röst på mig i valet. Nu gäller det att hamra in budskapet och positionera sig inför slutklä'mmen. Vi har 189 dagar kvar att jobba järnet på.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har skrivit ett brev till dig... men jag vet inte om det är något man kan arbeta med...

    Men det får man väl ta reda på!? :-)

    / jakob

    SvaraRadera
  2. Tackar! Jag ska läsa och svara dig så snart jag kan! Ha en underbar dag i vårsolen! //Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...