fredag 26 mars 2010

Nylansering av FP´s hemsida

Idag lanseras Folkpartiets uppdaterade hemsida. Hanna Lager, Niki och Markus har gjort ett hästjobb och det ser kanonbra ut tycker jag! Det är bra att sociala medier lyfts fram - gå in på sidan och titta/lyssna på Erik Ullenhag som berättar mer om utvecklingen!

Den 11 april ska jag och Johan Liljeqvist ha kurs kring den nya hemsidan och sociala media. Det ska bli väldigt spännande. Ser att jag har lite bearbetning att göra på min egen sida. Måste ju föregå med gott exempel...

4 kommentarer:

  1. Det är bra. Jag vill att vi ska bli färdiga med distanskursen i "sökord på dina villkor" innan det. Men med nuvarande takt är det inga problem.

    Det är roligt att du kan komma påläst till en sån träff... För ni är deltagare!? Eller är det ni som håller i kursen...!? Ovanstående kan man tolka åt båda hållen... särskilt om man inte känner dig, vilket jag inte gör...!! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag ska hålla i kursen ;-)
    Utmaningar utvecklar...

    SvaraRadera
  3. Jaha!? Ska du hålla i kursen!? Jaha... detta med att lära känna folk kan onekligen ta oväntade vändningar. Ok, men det är ju bra att känna till... En underlättande faktor, så att säga.

    Det kan bli en spännande vår... så att säga...!!

    / jakob

    SvaraRadera
  4. Oliiidligt spännande... ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...