onsdag 24 mars 2010

Politometern rankar bloggar - jag klättrar

Politometern har uppdaterat sin ranking av politiska bloggar. I topp finns "Opassande Emma", piratpartist och en del vänster bloggar. Folkpartiet toppar ännu en gång med Mark Klamberg och i övrigt ligger vi lite efter, tyvärr.

Kul är dock att jag själv klättrat upp till plats 58 av FP bloggarna och att jag är på plats 14 av FP´s mest aktiva.

Kul är också att Martina uppdaterat Politometern så att man nu liksom på knuff kan följa aktuella ämnen. Idag är det tex kärnkraften som dominerar.

Det är nästan värt att fira, eller vad säger ni?
Firar med ett 148:e inlägg....

2 kommentarer:

  1. Ja... men det är lätträknad beundrarskara du har i alla fall!! Jag och Anonym, som jag förövrigt vet vem det är. Välkommen tillbaka med dryga inlägg, Anonym!! :-)

    Lite är detta med bloggar överreklamerat... Vem orkar glo 2-3 timmar om dagen vad alla skriver??? Då får man ju INGET annat gjort...

    Jag tror på dig!! :-)

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag väldigt nyfiken på "anonyms" identitet ...

    Även fast det mest är du och anonym som kommenterar har jag mellan 30 och 95 träffar/dag vid senaste tillfället jag kollade och det känns kul. Ska kolla mätaren igen och stämma av dagsaktuella siffror.

    Ha, ha - vad gör du om inte läser boggar och kommenterar ?! Tack för att du tror på mig! Det värmer!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...