torsdag 11 mars 2010

Jag har blivit citerad i riksdagen

Tjohooo - jag har blivit citerad i Riksdagens debatt om moms för ideella föreningar.
Det är Agneta Berliner vår egen Folkpartist från Västmanland som igår nämde mig i stitt anförande i frågan.

"Låt mig avsluta med vad en av våra unga folkpartister, Anna Lundberg i Hallstahammar som är mycket engagerad i svensk ridsport har sagt i frågan. Hon säger:
Det ideella föreningslivet är viktigt! Låt inte omständlig administration döda idrotten!
Jag kan inte mer än att hålla med henne"


Kul!

2 kommentarer:

  1. ååå! Grattis! Det är ju jättejätteroligt ju! :o) Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul! Gav ny energi och vipps så var enny insändare skriven ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...