onsdag 17 mars 2010

Dagens inlägg i RUT debatten

Här kan du läsa dagen inlägg i RUT debatten.

4 kommentarer:

  1. Bra skrivet! Jag gillar när du skriver så kort! :-)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Hoppas innehållet uppfattades på ett bra sätt också.

    SvaraRadera
  3. Ha!! Det kan bra "anonym" svara på!! Om man redan från början är skeptisk till den "blå politiken", lär denna insändare knappast förändra detta...

    Intressant resonemang, vem skriver man för? De redan frälsta eller prospekts...? Det är säkert olika från gång till annan... och båda är viktiga och kräver uppmärksamhet, fast på lite olika vis!

    SvaraRadera
  4. En blogg är ju ett sätt att ha debatt och dialog med väljarna på. Jag riktar mig givetvis både till de som är sympatisörer, de som är däremot och de som är intresserade av vad jag tycker.

    För mig passar bloggen bra då jag inte alltid har tid att stå på torget och "skrika". Blogga kan man ju göra när som helst - ex tidiga mornar ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...