söndag 9 maj 2010

Tiden går fort..

Tänk vad tiden går fort. Idag är det bara 133 dagar kvar till valet, min dotter Greta fyller 6 år och jag har varit politiskt engagerad i lite mer än fyra år.
Hade någon för tio år sedan sagt till mig att jag tio år framåt skulle ha två barn, ha slutat rida, vara förstanamn på Folkpartiets kommunfullmäktigelista i Hallstahammar och kandidera till riksdagen skulle jag ha skrattat.
Mitt liv för tio år sedan så helt annorlunda ut. Då var det hästar, hästar och hästar och en massa jobb, jobb, jobb. Tänk vad livet kan förändras och vad stora barngrupper i förskolan, en rektor och en envis gruppledare kan leda till.
Jag undrar vad jag gör om tio år från idag....
Ha en underbar söndag!

2 kommentarer:

  1. Det är roligt att tänka så där! Roligt och lite läskigt och väldigt, väldigt spännande! Vad det än är så går det att lova att det är roligt, spännande och intressant! Och antagligen högst oväntat!

    Krama Greta och ha en jättehärlig dag!

    SvaraRadera
  2. Tack - hon är lycklig över alla paket! Allt vi vet om framtiden är att den är på väg ;-)
    Den 19 sept vet vi lite mer...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...