måndag 17 maj 2010

Liberala bloggare i Expressen

Idag skriver Seved Monke grundare av liberala bloggare en insändare kring politiska bloggnätverk i Expressen. Kul och mycket bra skrivet! Seved har jag själv lärt känna tack vare Folkpartiet och sociala media, Han är en fantastisk person som brinner för nätverkande och gladeligen delar med sig av sina kunskaper.

Bloggande är för mig precis som för Rasmus ett fantastiskt roligt sätt att skriva om det jag brinner för. Givetvis är det också ett sätt för mig att marknadsföra mig själv inför höstens kommande val. Vad det ger för effekt får vi se den 19 september. Hur som helst är det väldigt roligt på vägen!

Jag är precis som många av mina liberala Folkpartikollegor som bloggar en del av det liberala bloggnätverket ett nätverk som gjort att jag fått många nya idéer, tankar, kunskap och nya vänner inte bara på nätet utan även IRL (in real life).

Att nätverket dessutom inte är centralstyrt ser jag bara som en fördel. Jag väljer själv när, om och vad jag vill skriva om och tillsammans med liberala kollegor blir vi starkare tillsammans.

Läs också vad Per Altenberg, Christer Sörliden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...