onsdag 5 maj 2010

Idag är det dags!


Idag ska det ske... Fönstren ska putsas och det behövs! (Lovar att lägga ut en efterbild).
RUT avdraget har sannerligen underlättat min vardag. Mindre stress, tjafs och mer tid för barnen. Jag hör inte till en av dem som skulle fortsätta köpa städtjänst om RUT avdraget skulle försvinna med en rödgrön regering i höst. Jag är övertygad om att det finns fler som resonerar som mig och t om de som i stället kommer att gå över till att (igen?) köpa städtjänster svart.
De rödgröna hävdar att de lägger en politik för jobb. Tydligen inte alla jobb...

2 kommentarer:

  1. "De rödgröna hävdar att de lägger en politik för jobb."

    Ja, men deras jobb går ut på att öka närvaron för arbetslösa på Arbetsförmedlingen...

    Jag har inte sett några konkreta planer på att faktiskt ÄR jobb...

    Debatten haltar. De vill bara öka bidragen och göra det lönsamt att inte arbeta.

    SvaraRadera
  2. Håller med. Frågan är bara hur det kommer fram på ett tydligt och bra sätt i debatten. Vet inte hur morgonsoffedebatten blev men den i Agenda var inte lysande, tyvärr.

    Ps. ni får vänta en dag på efterbilden. Det är i morgon de kommer och putsar fönster...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...