tisdag 3 augusti 2010

Vardagen är underskattad

Äntligen är hösten här igen med rutiner, jobb och vardag.

Jag brukar ofta säga att vardagen är underskattad och jag menar det verkligen. Det är skönt att efter några veckors ledighet, sol och bad komma igång med vardagens rutiner igen. Nu är det alltså morgonpromenader, blogginlägg och jobb som gäller igen. Men för att uppskatta vardagen behöver man ju ha varit lite ledig. Jag har haft tur i år och haft fyra veckors underbar ledighet tillsammans med familjen.

Nu är det dock bara 47 dagar kvar till valet och det gäller att hänga i. Det är nu slutspurten kommer. Själv trapppade jag igår upp valkampanjen med att hämta snygga visitkort och dela ut min folder till hushållen i Borgåsund.


Visst blev de fina?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...