måndag 30 augusti 2010

Kaxig rubrik i dagens VLT!

Det kanske inte är den ödmjukaste rubriken i dagens VLT men det är ju dit jag siktar - mot majoriteten och gärna mot yttersta toppen så varför inte?!

Och att det blev en bild med en häst är ju solklart när man får välja. Dessutom fick jag ju låna en riktigt vacker häst också som matchar en orange jackan ypperligt och då kan det ju aldrig vara fel eller hur?!

Nu hoppas jag att många läser vad vi i Folkpartiet vill och lägger sin röst på oss. Kärnverksamheter, ökad valfrihet och fokus på höjd kunskap i skolan - det får du om du lägger din röst på mig! Med 20 dagar kvar till valet så kör vi för fullt! Idag är det Kommunstyrelsemöte på agendan - det sista innan valet, spännande.



2 kommentarer:

  1. Gratulerar Anna!!
    Jag hoppas det ska gå bra för dig! Du förtjänar en plats i solen!! :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...