söndag 22 augusti 2010

Många intressanta möten

Igår var det kampanj på torget i Hallstahammar som gällde igen. Det var igår förvånansvärt många som tog sig tid att komma och diskutera Hallstahammars framtid. Jag fick flera konkreta synpunkter med mig hem. Vi blev lite blöta igår då en och annan regnskur tittade förbi men mellan regndropparna var det riktigt skönt. Kaffet var välkommet och våra fina FP kakor med logga var det som igår gick åt som smör.

Kan dock inte, liksom min M kollega Jenny låta bli att undra vart S och V tagit vägen. Ingen av dem var synliga på torget i går heller. Vad har de för valstrategi egentligen?

Idag är det brevlådeutdelning som gäller och kanske ett litet besök på Dressyr SM som går av stapeln vid slottet i Strömsholm. En helt vanlig söndag i valspurten. Lite extra energi fick jag också när jag läste senaste mätningen. FP ökar och Alliansen har egen majoritet. Ny energikick! Idag är det 28 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...