torsdag 15 april 2010

Borta bra men hemma bäst

Efter två dagar på konferens med jobbet - där vi bland annat fick information om Ridsportförbundets arbete inför valet 2010 - mycket intressant, är det skönt att komma hem igen och landa i de vardagliga rutinerna.Har ju knappt läst en blogg eller tidning på två dagar - jag känner mig helt off. Det ska jag ta igen idag hoppas jag.

Efter en genomgång av mailboxen kan kan rapportera att Alliansen i Hallstahammar är laddade! I helgen är det Kanalmässa och där kommer Alliansen att finnas på plats i monter D 18 med härliga budskap! Missa inte att besöka mässan i Hallstarena fredag 12-18 eller lördag 10-15.

Lovar att lägga ut bilder på våra budskap i slutet av veckan! Kryssa Jenny har gjort ett fantastiskt arbete!

Tyvärr ses vi inte där. Jobbet kallar igen och det blir en tur till Nyköping för mig i stället.
Borta bra men hemma bäst var det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...