torsdag 11 februari 2010

Sociala media

Jag har tidigare skrivit en del inlägg om sociala media och att jag inom kort ska prata om sociala media för en hel massa Folkpartikandidater. Föredraget ska jag hålla tillsammans med två andra engagerade Folkpartister, Seved och Isabelle och det ska bli otroligt roligt, utmanande och också lite läskigt. Snart är det dags...

Det är otroligt vilket genomslag sociala media har. Mitt inlägg kring skolresultat häromdagen resulterade tex i mer än 25 inlägg på Facebook. FP stockholm har tagit utvecklingen kring sociala media ytterligare ett steg.

Igår skrev SvD om detta nya sätt att låta medborgare påverka via sociala media. Ett nytt och framsynt sätt att arbeta på tycker jag och många andra. Gå in och titta och tyck till om utformandet av valprogrammet i Stockholm.

Kanske något att prova även i Hallstahammar? Vad tycker du?

PS. Misssa inte Politikerpuben med Jan Björklund du kan se den på här:

2 kommentarer:

  1. Vad kul. Det föredraget vill jag inte missa!

    SvaraRadera
  2. 20-21 februari på kandidatutbildningen är det dags ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...