söndag 19 september 2010

Nu är det spännande...

Nu är det bara minuter kvar innan vallokalerna stänger. Jag känner mig otroligt spänd inför resultatet på såväl riks-, landstings- som kommunnivå.
Mitt mål var att jag ikväll skulle känna att jag gjort allt jag någonsin kunde i valrörelsen och det är precis så det känns just nu. Jag har gjort allt jag kunde!

Sista veckan har jag gått sammanlagt 13 tim och lagt foldrar i brevlådor, kampanjat på torgen varje dag och haft otroligt roligt tillsammans med mina Allianskollegor.

Fredagens mingelparty på Hammartorget var en succé! Vi hade grymt roligt och torget vimlade av mingelsugna Hallstabor. Om det räcker - det vet vi om några timmar.

Nu är det rösträkning som gäller och därefter valvaka! I morgon ska jag sova gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...