onsdag 13 januari 2010

Planering pågår...

Januari är relativt lugn rent politiskt sett. Fullmärktige, kommunstyrelse och som det verkar även barn och bildningsnämndens möte är alla inställda pga för få frågor. Få möten öppnar möjligheten för att i stället lägga tiden på annat och för min egen del blir det planering av valrörelsen. Det gäller att ta vara på dagarna (249 idag ;-)
Idag blir det Alliansmöte och till helgen ska riksdags och landstingslistorna för Folkpartiet fastställas. Däremellan ska nyhetsbrev och en debattinsändare skrivas.Fortfarande är jag lite chockad över gårdagens besked att jag vann provvalet i Hallstahammar. Tack alla ni som röstade och hejjat på mig!
Det blir ett otroligt spännande och hektiskt år 2010 och jag längtar tills det drar igång på allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...