onsdag 27 januari 2010

Folkpartiets mest inflytelserika bloggar

Martina Lind listar idag Folkpartiets mest inflytelserika bloggar. I topp på listan återfinns Mark Klamberg som den starkaste av dem alla.

Själv är jag glad att finnas med på topp 100-listan närmare bestämt plats 97. Jag lär mig nya knep hela tiden och nästa gång siktar jag givetvis på en högre placering. Att förbereda föreläsningen kring sociala medier hjälper till...

En av de jag ska samarbeta med Seved Monke hamnade sjua på topplistan. Där ligger man i lä. Hoppas att även jag kan lära mig en del av Seved när vi nu jobba ihop kring föredraget om sociala medier på Folkpartiets kandidatutbildning i slutet av februari.

Det är kul att se att flera av mina kurskamrater från Folkpartiets ledarutbildning finns med i Toppen. Högst bland dem hamnade Per Altenberg. Grattis Per!

Här kan du hitta hela listan på mest inflytelserika FP bloggar.
Mest uppdaterade bloggar de senaste tre månaderna finns det också en lista på. Där hamnade jag lite högre upp med 48 inlägg. Precis efter Seved, ha ha - alltid något! Aktiv är jag i alla fall...

2 kommentarer:

  1. Jag får gratulera Anna till din framgångsrika blogg. Det är roligt när det går bra för andra. Kör på!

    SvaraRadera
  2. Tack! Hoppas att vi kan peppa varandra till nya stordåd!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...