torsdag 7 januari 2010

Ny hemsida - i augusti

I dagens VLT kan man läsa att Hallstahammars kommun just nu arbetar med att ta fram en ny hemsida. I augusti ska den sjösättas och det är inte en dag försent. "Äntligen" kanske man ska säga precis som Gert Fylking brukar göra då Nobelpriset i litteratur tillkännages.

Hallstahammar kommuns hemsida behöver verkligen en rejäl uppryckning. Jag har själv påpekat det ett flertal gånger bla i en motion som besvarades på decembersammanträdet.
Jag hoppas nu att man tar till sig våra synpunkter i arbetet.

Fick halvt om halvt ett löfte av Catarina Pettersson (s) att få vara delaktig och tycka till om hemsidan och det löftet hoppas jag infrias. Har du synpunkter på kommunens hemsida får du gärna höra av dig till mig så tar jag dem med mig.
Man kanske ska se över sin egen sida också nu när det är nytt år och allt... Humm det får bli kvällens projekt tror jag. Nu väntar projekt leverera barn till förskolan. Det är en utmaning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...