tisdag 12 januari 2010

250 dagar kvar...

Idag är det exakt 250 dagar kvar till valet. 250 dagar kvar att övertyga väljarna på och att tydliggöra vilken politik jag vill driva i Hallstahammar kommande mandatperiod.
Ett steg på vägen mot valet har varit det interna provvalet som nu är klart.

Det blev en strid på kniven (med glimten i ögat)mellan mig och Sigge Synnergård. Vi fick båda lika många ettor i den första räkningen men Sigge fick två ynka tvåor mer än mig och vann därmed provvalet. Trodde vi men efter kontrollräkning två visade det sig att jag hade en etta mer och vann därmed provvalet med minsta möjliga marginal. Jättekul och stort tack till alla er som röstat på mig.

Listan är dock inte fastställd än och det är ju oavsett lista är det ju valresultatet som kommer att vara avgörande för den kommande mandatperioden så nu är det "bara" att jobba på...
250 dagar kvar att göra något bra av....
Jag är laddad!

1 kommentar:

  1. Härligt Anna! Vilket starkt radarpar ni är! Och det är bara bra med konkurrens...:o)

    Ses i morgon!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...