torsdag 17 juni 2010

Oacceptabelt att flytta åk 4 och 5 från Strömsholm

Idag är det rubriken på dagens debattsida i VLT. Det är jag som varit i farten och tydligt markerat vad jag tycker i frågan. I går kom också handlingarna till nästa veckas barn och bildningsmöte och jag konstaterar att min hållpunkt går tvärt emot de förslag som ligger till grund för besluten.

Det finns andra sätt att lösa förekolans problem på som dessutom gynnar företagande, skapar mindre barngrupper och som sänker kommunens kostnader. Se möjligheterna - säger jag till S och V. Vakna upp ur er dvala och ta ert förnuft till fånga. Att flytta åk 4 och 5 är inte acceptabelt!

Fortsätt protestera ni som håller med mig om att åk 4 och 5 ska vara kvar i Strömsholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...