söndag 12 februari 2012

Inspirationen flödar!

Oj vilken helg jag haft på Mälardalskonferens i Örebro med härliga folkpartister. Inspirationen flödar och nu gäller det bara att komma ihåg alla idéer som likt poppkorn poppar runt i den något trötta skallen. Det här var precis vad jag behövde efter magsjuka och en lite seg start på våren.
Jag har lyssnat på fantastiska föreläsare - Roger Haddad, som alltid får mig att tänka nej nu j--- är det dags att kavla upp ärmarna, Birgitta Ohlsson - som alltid är lika lysande och Erik Ullenhag, som ingen på jobbet visste vem det var och som den här gången sa en del sanningar om våra framtida utmaningar och panelen med Fredrik Malm, Frida Johansson-Metso och Cecilia Wikström som gav mig så många aha upplevelser att jag blev helt matt - bara för att nämna några.

Ni får dock alla ursäkta - största behållningen för mig var ändå att lysnna till Torkild Strandberg från Landskrona! Oj oj oj - han kommer att få saker att hända i Folkpartiet efter sitt föredrag idag. En verklig förebild som med sitt systematiska arbete skapat framgång. Tänk att ha 70% av rösterna i en valkrets. Fatta... Se upp Hallstahammarsbor - snart sätter vi i högsta växeln även här... 2014 blir det liberal framgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...