måndag 21 mars 2011

Borta bra och mycket inspiration med hem!

Efter tre dagar på Liberalarixmötet #librix (favorittaggen på Twitter i helgen) i Göteborg är det skönt att landa hemma i verkligheten full med ny inspiration! Som lokalpolitiker är det verkligen välbehövligt att träffa andra likasinnade och ha erfarenhetsutbyte. Flera av mina Facebookvänner och länkande bloggare har jag nu träffat i verkligheten. Jag fick denna gång möjligheten att tillsammans med Seved reflektera och inspirera kring "Sociala media i valrörelsen Flipp eller Flopp". Mitt farvoritämne. Kul är också när man landar hemma och slår upp VLT som där har en artikel om just sociala media och hur man ska vårda sitt varumärke på nätet under rubriken "Nätprofilen kan hjälpa eller stjälpa".

Alla vi som är aktiva i sociala media måste tänka på hur och vad vi skriver. För mig personligen var sociala media i valrörelsen en flipp och jag hoppas att man genom att följa mig här på bloggen och tex på FB och Twitter får en bild av mig och vad jag tycker och att den bilder överrenstämmer med verkligheten. Det är i alla fall mitt mål!
Nu ska jag omsätta all inspiration i aktiv handling! Se upp =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...