lördag 26 februari 2011

Sociala media för hästföretagare

I torsdags gjorde jag debut på en kongress scen. Jag föreläste om sociala media för Hästföretagare i samband med Göteborg Horse Show.

Det var fantastikt roligt men väldigt, väldigt nervöst. Det var tur jag hade min egen hejjarklack med mig. Här kan du läsa om mitt föredrag och på Facebook finns massa fina bilder.
Vill du komma igång med sociala media? Här finns massa bra tips för dig som småföretagare:
Ett bra tips för att komma igång är att börja - observera - kolla hur andra gör och lär av dem som lyckas. Sen är det bara att börja testa sig fram. Det är ett kul, enkelt och billigt sätt att marknadsföra sitt företag på!
Nästa gång jag ska föreläsa om sciala media blir det tillsammans med Seved Monke och för politiker i Folkpartiet - ännu en gång i Göteborg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...