onsdag 12 januari 2011

Ska vi profilera förskolan i Hallstahammar?

Vad tycker du? Bör förskolan i Hallstahammar profileras?

Det tycker i alla fall jag och det är också vad barn- och bildningsnämnden haft som mål för den gångna mandatperioden.
Det vore intressant att höra vad du tycker! Ska vi profilera och i så fall - vilken typ av profilering tycker du vore intressant. Är det utevistelse, miljö, någon speciell pedagogik eller varför inte musik som är intressant eller är det ngt helt annat? Jag vill gärna veta vad du tycker!

Jag är liberal- jag tror på valfrihet. En förskola med olika profiler är ett steg mot ökad valfrihet. Det är också ett sätt för den kommunala förskolan att hänga med i utvecklingen, profilera sig och bli attraktiv för såväl anställda, barn och föräldrar.

Jag tror inte profiler är något storstadsfenomen - jag vill ha fler profiler även i Hallstahammar. Vill du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...