torsdag 1 juli 2010

I like RUT

Jag gillar RUT!

Ja, det är ju ingen nyhet men varannan torsdag påminns jag om hur bra RUT är. Då är det nämligen dags för städning hemma hos oss. Idag är det sista gången innan semesteruppehållet och jag riktigt längtar efter att i kväll komma hem till ett nystädat hem. Det är fantastiskt, dessutpm skapar det arbetstillfällen och gynnar det lokala företagandet!


Läs gärna om Åsa Malmborg, företagare som startat ett uppror för att behålla RUT. Jag kommer att skriva på - kommer du?

3 kommentarer:

  1. Det går att skriva på nu!

    SvaraRadera
  2. Hallå Anna,¨
    Tack för att du uppmuntrar att skriva på rutupproret!
    Jag hade aldrig räknat med denna respons som jag har fått, det är toppen!
    Just nu sitter jag i Visby och har tänkt lobba för rutupproret under Almedalsveckan.
    Förstår att du tycker att det är toppen med städning!
    Må så gott!

    Åsa Malmborg

    SvaraRadera
  3. Kul att responsen blivi bra. Jag ska genast logga in och skriva på själv! Stort lycka till i Almedalen! Jag hoppas att du får många fler underskrifter och en fantsatisk vecka i Visby!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...