fredag 19 augusti 2011

Politik är kul!

Det är så himla roligt med politik!
Hon är knäpp tänker säkert flera av er - och ja det kanske jag är. Men jag tycker ändå att det är kul - inte alltid lätt men mycket lärorikt. Tänk om jag hade kommit på det här med politik lite tidigare. Vad mycket mer jag skulle kunna nu då. Men bättre sent än aldrig och jag lär mig ju hela tiden.
Politiken har gett och ger mig så mycket. Det skapar en mening i vardagen, det ger mig möjlighet att påverka, jag lär mig mycket om samhället i litet och stort och jag har lärt känna fantastiska människor som jag aldrig ens skulle ha träffat om jag inte börjat med politik.
Nu har äntligen höstens politiska arbete kommit igång igen - och jag med den. Se upp snart händer det grejjer ;-) Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...