torsdag 10 juni 2010

Kandidatmaterialet iväg för tryck...

Nu börjar det kännas att vi närmar oss. Idag är det 101 dagar kvar till valet den 19 september. Innan dess är det mycket som ska hända.

Förskolefrågan i Hallstahammar ska det fattas beslut om, budgeten för 2011 ska behandlas och det ska kampanjas så det står härliga till. I helgen kampanjar Folkpartiet på Grand National i Strömsholm. Sveriges största picknick brukar det kallas och vi ska bidra med kaffe och kaka till alla som vill. Titta förbi!

Ett led i det personliga kampanjandet är ju kampanjmaterial. Nu är mitt färdigt och påväg till tryck. Det ska bli så spännande att se slutresultatet. Jag har knepat med det ett tag så det känns nästan overkligt att det nu är iväg. Håll utkik - snart kommer det i din brevlåda!

3 kommentarer:

  1. Tackar! Bilden på framsidan är nu utbytt till ett leende ;-) Nu är det bara att vänta på leverans och sen ut och kampanja "lite" till.

    SvaraRadera
  2. Tack, Anna!! Det glädjer mig... och många med mig, hoppas jag!!
    Jag gillar bilden ovan supermycket!! Det är absolut bästa bilden + texten man kan tänka sig!!

    Lite konstigt att inte fler politiker benämner sig själva som att dom får saker att hända... Det skulle behövas!! Du är ett föredöme!! :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...