torsdag 14 november 2013

303 dagar kvar...


En röst på Folkpartiet ska göra skillnad och det är mitt mål inför valet 2014. Idag är det 303 dagar kvar till valet och för mig som övertygad, engagerad Folkpartist är det en fantastisk dag just idag. 
Foto: Nu drar Folkpartiets landsmöte igång! (Bara så ni vet) 󾌰
Varför det? jo som jag skrev igår befinner jag mig just nu på Folkpartiets landsmöte i Västerås. Det är som att befinna sig i en underbar dröm eller bubbla där man helst av allt skulle vilja stanna. Jag befinner mig i en liten del av världen där den riktiga världen är lite avlägsen men samtidigt högst närvarande. Det är den riktiga världen vi i helgen diskuterar och vill utveckla i en liberal riktning. Idéerna flödar och jag lovar att mycket av det som diskuteras här i helgen kommer att bli till konkreta förslag i Hallstahammar i framtiden. 


Jag vet att jag är nördig men att lyssna till Jan Björklunds tal är för mig, som för fotbollsfanatikern att se Zlatan göra hattrick i en avgörande match eller som för ryttaren att göra den där perfekta felfria ritten i första starten i 1.30. Det är en höjdare helt enkelt. För er som vill finns talet att se på You Tube. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...